Rockszerviz

Rockszerviz nagyon zenei blogja

Friss topikok

  • bluesrocker: James Hetfield is jön a budapesti ZZ Top-koncertre: zztop.blog.hu/2009/10/11/brad_pitt_es_james_he... (2009.10.12. 18:36) ZZ TOP - Double Down Live Tour '09
  • rockszerviz: :))))))))))) így értettem!!!!!! nem voltál téma! inkább a kaja, mindenki imádta :) (2009.10.02. 00:12) nna, megvót
  • rockszerviz: Ez tényleg hihetetlen! Többszörösen is. Először azért, mert tényleg sokat vártunk rá, másodszor pe... (2009.09.17. 21:24) Elindul
  • Timcsiii: Én az első sorban voltam középen:))) (2009.06.13. 11:34) Az élet szép - Coldplay koncert Budapesten
  • whoishe: Szívesen megkereslek, ha írsz egy elérhetőséget az info@rocktv.hu címre. Lehet, hogy te ezt most g... (2009.02.23. 19:44) Elhunyt Tunyogi Péter

Örfűn és az Élet

2008.05.02. 15:06 mily

Melegre, forróságra készüljetek, bikinivel a tópartra! Alig várom! Elindult az Orfű fesztivál honlapja, csemegézzetek!

megvolt a PUF-os sajtótájékoztatós köznséges piknik, és bár hetek óta semmi mást nem vártam, mégsem éreztem jól magam. Kapkodás volt, kavarás volt és nem vettem észre, hogy más jól érzi magát. Azért remélem úgy volt. Jövök egy kiritikával, és egy pályázattal (PUF plakát pályázat a 25 évre) plusz drukkolok, hogy legyen klip minél hamarabb. Most pedig kedves Szóda és Mapez zenekarok, jertek keblemre!

Jah! A PUF-os sajtótájékoztatón odajött egy (nagyon helyes) srác, azt mondta a Bihari Balázs küldte a rokksuliból (Majdnem Híres) és hogy ő lesz, aki majd ír a PUF-ról. Én elolvadtam mindettől, ennyi minden jóság nem szerepelhet egy mondatban egy ilyen jó pasitól!!!! na tessék! Ne tessék engem levenni a lábamról! Adtam neki egy lemezt! :) (miközben elvágtatott a naplementében!)

Mindjárt mutatom a BB klipet! Pill.

(fotó by BZ)

Szólj hozzá!

Címkék: sajtó koncert híres puf helyes srác rocksuli legelő majnem

A bejegyzés trackback címe:

https://rockszerviz.blog.hu/api/trackback/id/tr1451111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása