Rockszerviz

Rockszerviz nagyon zenei blogja

Friss topikok

  • bluesrocker: James Hetfield is jön a budapesti ZZ Top-koncertre: zztop.blog.hu/2009/10/11/brad_pitt_es_james_he... (2009.10.12. 18:36) ZZ TOP - Double Down Live Tour '09
  • rockszerviz: :))))))))))) így értettem!!!!!! nem voltál téma! inkább a kaja, mindenki imádta :) (2009.10.02. 00:12) nna, megvót
  • rockszerviz: Ez tényleg hihetetlen! Többszörösen is. Először azért, mert tényleg sokat vártunk rá, másodszor pe... (2009.09.17. 21:24) Elindul
  • Timcsiii: Én az első sorban voltam középen:))) (2009.06.13. 11:34) Az élet szép - Coldplay koncert Budapesten
  • whoishe: Szívesen megkereslek, ha írsz egy elérhetőséget az info@rocktv.hu címre. Lehet, hogy te ezt most g... (2009.02.23. 19:44) Elhunyt Tunyogi Péter

Vár

2008.02.15. 23:36 mily

Várjuk ki a végét. Vajon mi lesz a PUF-ból? Vagyis mi lett belőle az elmúlt 25 évben? Mondjuk mindig is egy átalakulóművész volt, és ezt mindig is bírtam benne. Valahogy úgy tudott egyik oldalról a másikra osonni, hogy közben végig a szemedbe nézett, végig megőrültél érte, végig szerelmes voltál belé. Végig tudtad, hogy csak játszik veled, de azt is, hogy gyilkolni tudna érted. Nyilvánvaló, hogy érdekes számomra a sztori, ha már egyszer papírra is vetettem, hát most is kiváncsian várom a folytatást. Készül az új lemez, sok év után, ahogy az már divatba jött. Nem kell amúgy ezt túlparázni, én még mindig elvagyok a Bállal (és ne tessék nevetni), imádom. Ugyanúgy, ahogy az Idegent, a Közel az éjfélt, a Fiatal lányokat, a Nincs menedéket, a többit, nemtom, nem vagyok jó cím-megjegyzésből. De nem is ez a lényeg, hanem (mint már mondtam párszor) maga a dal. Még 14 sem voltam mikor megtaláltam őket, nem is, ők találtak meg engem. Igen, emlékszem már. Nem is nagyon kellett keresgélniük, kitárt szívvel álltam az iskola zöld folyosóján, aztán belémzuhantak. Félek. Tessék. Azóta itt laknak. Elvittem őket mindenhová, ahol eddig jártam. Meséltem róluk, néha pedig csak csöndben néztük az éjszakát, vártuk, hogy teljen a Hold. Nemtom na, nemtudom mi ez. Valami nagyon megtaláltatott ezzel az egésszel, és most kicsit félek, ugyanakkor tele vagyok bizalommal. Nos a zenekarom mostantól új basszusgitárossal koptatja a klubokhoz vezető aszfaltot. Istenem, milyen szép is ez. Számomra nincs benne semmi szomorúság, semmi görcsös feszengés. Ez most, pont ez, ami most van, maga az út. Látom a sárga buszt, ahogy a reflektorfény maga alá űzi a fehér csíkokat az autópályán. Izgalmas, várakozással teli pillanat. Kiváncsi vagyok, hová visznek.

Ez pedig egy hihetetlen. Milyen szép embertömeg. Milyen szép vállt vállnak vetett pillanat. Tízezer álom az álomhatáron. Pont ez az.


Pál Utcai Fiúk - Menedék - Viszlát Iván feszt.

 



Linkek:

 

Pál Utcai Fiúk - Best of P.U.F. (CD)
Pál Utcai Fiúk - Fiatal Lányok (maxi) (CD)
Pál Utcai Fiúk - Közönséges (DVD videó)
Pál Utcai Fiúk - Közönséges DVD + Álomhatár c. könyv (DVD videó)
Pál Utcai Fiúk - Közönséges (2 CD) (CD)
Pál Utcai Fiúk - Ha jön az élet (CD)
Baltavári Bea - Álomhatár (PUF könyv) (Könyv)

Szólj hozzá!

Címkék: dal klub út várakozás aszfalt puf álomhatár embertömeg

A bejegyzés trackback címe:

https://rockszerviz.blog.hu/api/trackback/id/tr7341105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása