Rockszerviz

Rockszerviz nagyon zenei blogja

Friss topikok

  • bluesrocker: James Hetfield is jön a budapesti ZZ Top-koncertre: zztop.blog.hu/2009/10/11/brad_pitt_es_james_he... (2009.10.12. 18:36) ZZ TOP - Double Down Live Tour '09
  • rockszerviz: :))))))))))) így értettem!!!!!! nem voltál téma! inkább a kaja, mindenki imádta :) (2009.10.02. 00:12) nna, megvót
  • rockszerviz: Ez tényleg hihetetlen! Többszörösen is. Először azért, mert tényleg sokat vártunk rá, másodszor pe... (2009.09.17. 21:24) Elindul
  • Timcsiii: Én az első sorban voltam középen:))) (2009.06.13. 11:34) Az élet szép - Coldplay koncert Budapesten
  • whoishe: Szívesen megkereslek, ha írsz egy elérhetőséget az info@rocktv.hu címre. Lehet, hogy te ezt most g... (2009.02.23. 19:44) Elhunyt Tunyogi Péter

ELSŐ lett a Privát SIKA tv

2008.06.21. 18:35 rockszerviz

Sokan mondják, hogy az első a legszebb, legjobb. Ez a Privát SIKA tv zenekarra duplán érvényes! Az ELSŐ lemezük az érdi ELSŐ Fesztiválon jelent meg (ahol természetesen játszottak is).

Nagy öröm ez nemcsak a zenekarnak, hanem nekünk is, hiszen a jó „öreg“ alter zenekarok már lassan 20-25 éves jubileumi koncertjeiket tartják. Kell az utánpótlás! Itt a 30Y, Kaukazus és most itt van a PSTV is. Rendkívül jó lett első lemezük,  nagyon sokat dolgoztak rajta! A lemez producere és hangmérnöke Dióssy D. Ákos volt, akinek köszönet azért, hogy odafigyelt erre a lemezre, és azért is, hogy a lemezen közreműködött. A stílus nem igazán alternatív kategória, szerintem annál sokkal másabb, a lírai dalok tiszta éneke, szövegei és hangszerelése erről tanúskodik. Egyedi, és ez a mai világban nagy szó!

Ha kézbe vesszük a PSTV lemezt, egy nagyon elegáns digipackos borítót láthatunk, a kiadó :) kitett magáért. Úgy gondolta, hogy ilyen jó zenéhez egy klassz borító dukál. Előttem van Bence arca, mikor az első lemezt megkapta. Csak azt ismételgette, hogy „el sem hiszem, ez nem igaz“…

És a koncert. Sok CD-vel irány Érd, vonattal. Bence várt az érdi vasútállomáson kocsival, onnan egyből irány a fesztivál. Nem voltak sokan, talán nem lett eléggé meghirdetve. Pedig az első nap fél éves pihenő után Kispál koncert volt. Igazán nem tudtam Kispálra figyelni, már a PSTV koncertre gondoltam, izgultam én is, hogy jól sikerüljön.

Közben gyors interjú az Érdi TV-nek, aztán gyorsan vissza a színpadhoz.

Hát, őszintén megmondom, ilyen bulira nem számítottam! A PSTV rajongók valódi örömünnepet rendeztek, folyamatosan, végig pörögtek a színpad előtt (Különösen élmény volt nézni a rengeteg gyönyörű lányt, közülük is azt, aki végigtáncolta az egész koncertet – egyszer ennek a söröm is áldozata lett).

 

  

A fiúk egy meglepetéssel is szolgáltak: a színpadon Kopcsik Edit festett, festményére licitálni lehetett. Ő alkotta a PSTV első lemezének borítóját.

A PSTV nagyon jól szólt! Dióssyval mikor először találkoztam a koncerten átkarolt és csak ennyit mondott: „mikor jöttem a sátor felé, azt lehetett hallani, hogy egy profi rock zenekar játszik!“ Ákos is fellépett a srácokkal, nagy ováció közepette. Emékezetes marad ez a másfél órás PSTV koncert, szerencsére meg is lett örökítve videón, így ebből egy kis ízelítő: Ligetszépe utca.

 


A Privát SIKA tv első lemeze megrendelhető ITT.

Szólj hozzá!

Címkék: tv fesztivál első ákos privát d. sika dióssy

A bejegyzés trackback címe:

https://rockszerviz.blog.hu/api/trackback/id/tr50532529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása