Rockszerviz

Rockszerviz nagyon zenei blogja

Friss topikok

  • bluesrocker: James Hetfield is jön a budapesti ZZ Top-koncertre: zztop.blog.hu/2009/10/11/brad_pitt_es_james_he... (2009.10.12. 18:36) ZZ TOP - Double Down Live Tour '09
  • rockszerviz: :))))))))))) így értettem!!!!!! nem voltál téma! inkább a kaja, mindenki imádta :) (2009.10.02. 00:12) nna, megvót
  • rockszerviz: Ez tényleg hihetetlen! Többszörösen is. Először azért, mert tényleg sokat vártunk rá, másodszor pe... (2009.09.17. 21:24) Elindul
  • Timcsiii: Én az első sorban voltam középen:))) (2009.06.13. 11:34) Az élet szép - Coldplay koncert Budapesten
  • whoishe: Szívesen megkereslek, ha írsz egy elérhetőséget az info@rocktv.hu címre. Lehet, hogy te ezt most g... (2009.02.23. 19:44) Elhunyt Tunyogi Péter

Engedélyezve

2009.10.24. 21:58 rockszerviz

"Ma mentem szuleimhez, es a  postaladajukban ott figyelt egy nagy barna boritek. Mikor beertem, ott is volt egy, elozo nap erkezett.
Ma'r az egy is jo lett volna (mily "fenyegetett" eggyel), hiszen még soha nem kaptam ertekelendo lemezt postan, de az az erdeklodo izgalom, amely a masik boritek kinyitasakor rajtam volt....! Az nagyon jo!
A lap szerkesztosege, kiknek rendszeresen dolgozom, kis varosomban van, igy mindig szemelyesen valasztom ki, kapom meg, halllgatok bele, kunyeralom el : ) a lemezeket, melyekrol irok, es csak most ereztem at, hogy mit jelent, amikor "kollegaim" arrol irnak, hogy "kezhez kaptak" az adott penzumot.
  "Koszonom Neked, Rockszerviz"!!!
        

Peter - már kb. egy hete lustasagi ihlethianyban vagyok (ilyenkor nem irok), ezzel - gyanitom - kirangattatok ebbol"

http://www.rockszervizmusic.hu/index.php?action=viewarticle&type=rock&aid=146

Szólj hozzá!

Címkék: kritika munka lemez stáb

A bejegyzés trackback címe:

https://rockszerviz.blog.hu/api/trackback/id/tr161472736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása