Rockszerviz

Rockszerviz nagyon zenei blogja

Friss topikok

  • bluesrocker: James Hetfield is jön a budapesti ZZ Top-koncertre: zztop.blog.hu/2009/10/11/brad_pitt_es_james_he... (2009.10.12. 18:36) ZZ TOP - Double Down Live Tour '09
  • rockszerviz: :))))))))))) így értettem!!!!!! nem voltál téma! inkább a kaja, mindenki imádta :) (2009.10.02. 00:12) nna, megvót
  • rockszerviz: Ez tényleg hihetetlen! Többszörösen is. Először azért, mert tényleg sokat vártunk rá, másodszor pe... (2009.09.17. 21:24) Elindul
  • Timcsiii: Én az első sorban voltam középen:))) (2009.06.13. 11:34) Az élet szép - Coldplay koncert Budapesten
  • whoishe: Szívesen megkereslek, ha írsz egy elérhetőséget az info@rocktv.hu címre. Lehet, hogy te ezt most g... (2009.02.23. 19:44) Elhunyt Tunyogi Péter

R.E.M. a Szigeten

2008.03.01. 22:22 mily

Nnna. Drága emberem Budapestre látogat zenekarával, és bár a tervek szerint pont külföldön leszek, azért előre örülök, hogy másoknak milyen jó lesz. Nekem már volt jó, nem is olyan régen, mikor is Varsóban volt szerencsém megtekinteni három méteres távolságból egyik kedvenc zenekaromat az R.E.M.-et. Jó sokat vonatoztunk odáig, de megérte, Mike végül majdnem pucérra vetközött (nem csak a ruháit dobta le!), és (ó istenem!:) végignézhettem! Najó, nem ez a fontos, persze, hogy nem, de ha egyszer ennyire elcsábító fajta ez a pasi! Valójában csak azt szerettem volna érzékeltetni, hogy mennyire beindulós, és csupasz, és laza, és húúhamident bele koncertet adtak. Akkor és ott az biztos, de a Szigeten sem lesz ez másképp augusztus 16-án. Mondjuk már Varsóban is eszembe jutott, hogy valószínűleg az REM is máshogy működhet egy klubban, mint a Nagyszínpadon, és visszamenőleg, plusz elkövetkező életeimre tekintve előlegezetten is sajnáltam (sajnálom), hogy sosem lesz részem ilyesmiben, mint ahogy sohasem nem is volt. Vajon létezik-e még egyáltalán olyan, hogy egy ekkora kaliberű banda mondjuk az ötödik sugárúti WhiteBird nevű klubban játszik, uszkve 70 néző előtt, és beállnak a pulthoz sörért. Hm. Na mindegy, az ilyen megvan másokkal, az REM meg marad ott, ahol van, mert visszalépni már nem tud, előre meg már nem lehet, hiszen az elmúlt 25 évben ikonná váltak.

Még négyen...

Még azt akartam elmesélni, hogy emlékszem úgy 15 éve egyszer egy 90 perces kazira felvettem az akkori Petőfi rádióból egy 89-es REM koncertet, majd rongyosra hallgattam. Játszottak egy számot, a Stand címűt, amit nem ismertem, és a mai napig sem tudom, hogy melyik albumról való, vagy ha tudnám is, biztos elfelejteném egy héten belül, szóval imádtam azt a számot. Erre Varsóban azzal kezdtek, ami a Kispálos Helló után az egyik legjobb koncertnyitó dal, amit ismerek. Nem egy durranás amúgy, de az első riff az nagyon ott van. Rögtön táncra perdül tőle aki él. Majd meglátjátok!! :) (és majd meséljétek el!)

 


Ezt a képet pedig imádom: vajon ki lehet odabent? több tippem is lenne :) (megfejtéseket a mellékelt e-mailcímre várjuk, de lehet kommentezni is :)

Húúúdesötét (van ott belül)

Szólj hozzá!

Címkék: varsó sziget stand rem

A bejegyzés trackback címe:

https://rockszerviz.blog.hu/api/trackback/id/tr90361266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása