Rockszerviz

Rockszerviz nagyon zenei blogja

Friss topikok

  • bluesrocker: James Hetfield is jön a budapesti ZZ Top-koncertre: zztop.blog.hu/2009/10/11/brad_pitt_es_james_he... (2009.10.12. 18:36) ZZ TOP - Double Down Live Tour '09
  • rockszerviz: :))))))))))) így értettem!!!!!! nem voltál téma! inkább a kaja, mindenki imádta :) (2009.10.02. 00:12) nna, megvót
  • rockszerviz: Ez tényleg hihetetlen! Többszörösen is. Először azért, mert tényleg sokat vártunk rá, másodszor pe... (2009.09.17. 21:24) Elindul
  • Timcsiii: Én az első sorban voltam középen:))) (2009.06.13. 11:34) Az élet szép - Coldplay koncert Budapesten
  • whoishe: Szívesen megkereslek, ha írsz egy elérhetőséget az info@rocktv.hu címre. Lehet, hogy te ezt most g... (2009.02.23. 19:44) Elhunyt Tunyogi Péter

2008.06.03. 22:46 mily

Na, ez történt szombat este. Már vagy hatvanszor láttam/hallottam ezt a számot, de nem bírok túllépni rajta. Egyszerű, és mégis olyan sokat elmond, mint egy jókor kimondott szó. Mint egy tekintet, egy rövid, őszinte pillantás, egy érintés, egy láthatatlan, kimondhatatlan egymásra gondolás. Annyira érzem, és értem ezt a dalt, annyira megtalál(tam), hogy hihetetlen. És az a legjobb benne, hogy egyáltalán nem érzem úgy, hogy erről a jóságról másokat is meg kéne győznöm. éppen elég, ha én tudom (hogy valóban az!)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rockszerviz.blog.hu/api/trackback/id/tr30502285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása